A nap gondolata, és a nap verse
2024. május 06. írta: Léria Dipán

A nap gondolata, és a nap verse

A világunk telel van PICI élőlényekkel, amit a Nagy ember azért bánt, mert fél tóle.
Léria Dipán
337672320_220053167358751_555844315842530495_n.jpg
Nem bánom
Én nem bánom hogy szerettelek.
Hogy állandóan kékben úsztak a fellegek,
és bármilyen zordak is voltak,
én nem láttam őket másnak, csak egy fura foltnak.
Én nem bánom hogy szerettelek.
Hogy láttam ahogy a világ beleremeg,
és a bánat összeesik csendben.
Nem élt meg mellettem,
és ez így volt rendben.
Vállalom, hogy szép volt az utam melletted,
és a világ csodája volt, ha a szemed rám nevetett.
Hogy ma már együtt nem vagyunk,
abban én is biztosan hibás vagyok.
És ahogyan a múltunk képei előttem sokszor leperegnek,
hidd el, nem bánom hogy szerettelek.
Léria Dipán
süti beállítások módosítása